
Στις 2 Σεπτεμβρίου 2010 ξεκινά τη λειτουργία του το πρώτο κατάστημα αποκλειστικά για προϊόντα Apple στην Ελλάδα (ή Apple Premium Reseller Store). Το iStorm βρίσκεται στο κέντρο της Αθήνας επί της πλατείας Κολωνακίου και σύμφωνα με την δημιουργό Info-Quest αποτελεί έναν μοναδικό πρότυπο χώρο που έχει διαμορφωθεί σύμφωνα με τις διεθνείς προδιαγραφές των Apple Store, διαθέτει όλα τα προϊόντα της Apple και, για πρώτη φορά σε ελληνικό κατάστημα, έχει αίθουσα εκπαιδεύσεων πλήρως εξοπλισμένη με υπολογιστές Mac. Οι δυνητικοί πελάτες εξυπηρετούνται από Έλληνες «Apple experts».
«Ιδιαίτερη καταναλωτική εμπειρία»
Η iStorm αποτελεί μια νέα σημαντική επένδυση του ομίλου Info-Quest στην ελληνική αγορά. Το iStorm απευθύνεται αφενός στους χρήστες των προϊόντων της Apple με υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση που «ανταποκρίνεται στις προσδοκίες τους», αφετέρου σε όσους θέλουν να τα γνωρίσουν. Η Info-Quest υποστηρίζει ότι η επίσκεψη στο iStorm αξίζει ως «ιδιαίτερη καταναλωτική εμπειρία», ανεξάρτητα από την πρόθεση του επισκέπτη, αφού φιλοδοξεί να ξεχωρίσει για την φιλική εξυπηρέτηση, την επικοινωνία και την εμπειρία της αγοράς.
Όλα τα προϊόντα σε λειτουργία, «στις καλύτερες τιμές»
Στο iStorm όλα τα προϊόντα της Apple είναι σε λειτουργία και οι επισκέπτες μπορούν να τα δοκιμάσουν. Σε αυτό διατίθεται η πληρέστερη γκάμα σε προϊόντα, λογισμικό και αξεσουάρ, αλλά και μοναδικά, αποκλειστικά προϊόντα. Επιπλέον, διεξάγονται ενημερωτικές παρουσιάσεις και εκπαιδευτικά σεμινάρια, οι ειδικοί κάνουν προτάσεις και καταθέτουν ιδέες για τη χρήση τους, επιλύουν απορίες και παρέχουν τεχνική υποστήριξη. Τέλος, η Info-Quest υπόσχεται «τις καλύτερες τιμές της αγοράς».
Αρχάριοι, έμπειροι, μικρές επιχειρήσεις
Στόχος της ομάδας του iStorm είναι να καλύψει τις ανάγκες νέων ερασιτεχνών χρηστών των προϊόντων της Apple που θέλουν ενημέρωση, επεξηγήσεις και αναλυτική παρουσίαση. Επίσης, φιλοδοξεί να προσφέρει την απαιτούμενη εξειδικευμένη τεχνογνωσία, τη γρήγορη και σαφή ενημέρωση και την άμεση εξυπηρέτηση που απαιτούν οι έμπειροι και οι επαγγελματίες και τέλος την δυνατότητα προσωπικής επαφής, συνεχούς υποστήριξης και άμεσης λύσης προβλημάτων σε γραφεία και μικρές επιχειρήσεις.
Εκπαιδευτικά προγράμματα
Έμπειροι εκπαιδευτές έχουν αναλάβει να διεξάγουν εκτενή εκπαιδευτικά προγράμματα που θα καλύπτουν τα κενά γνώσης κάθε αρχάριου ή μη χρήστη. Περιλαμβάνουν σεμινάρια χρήσης και παρουσιάσεις προϊόντων, εκπαίδευση με ταυτόχρονη εξάσκηση, καθώς και ιδιαίτερα μαθήματα από προσωπικό σύμβουλο. Οι εκπαιδεύσεις θα γίνονται σε ολιγομελή τμήματα, δωρεάν ή με χρέωση ανάλογα με το αντικείμενο.
Υπηρεσίες
Το iStorm θα παρέχει τέλος υπηρεσίες που αφορούν την εγκατάσταση εφαρμογών σε Mac, ρυθμίσεις συστημάτων προς διευκόλυνση των νέων χρηστών, καθώς και υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης. Το προσωπικό του iStorm καταρτίζεται και πιστοποιείται για τις γνώσεις του από τα επίσημα εκπαιδευτικά κέντρα της Apple.
Τρέχουσες Προσδοκίες
Πάγιο αίτημα των φίλων της Apple είναι η άμεση διάθεση των νέων προϊόντων της Apple στην ελληνική αγορά (έτσι, στις 2 Σεπτεμβρίου αναμένουν να δουν, μεταξύ άλλων, το iPad και το νέο iPhone 4). Επίσης, οι ελληνικές τιμές είναι ένα πολυσυζητημένο θέμα στους κύκλους των φίλων των Mac καθώς και η πληρότητα της γκάμας των προϊόντων που διατίθενται εδώ, αλλά και των αξιόλογων αξεσουάρ ή περιφερειακών για τα οποία πολλοί στρέφονται στο Διαδίκτυο ή σε φίλους που ταξιδεύουν στο εξωτερικό. Αλλα θέματα είναι η παροχή άμεσης υποστήριξη και η επαρκής εκπαίδευση.